неделя, 6 февруари 2011 г.

Жълто, черно, бяло...

Картичката е в цветовете на новото предизвикателство на момичетата от Двете елши - жълто, черно и бяло. Комбинацията на трите цвята е много красива и също така е любима на едната ми баба. Тя има рожден скоро, любителка е на цветята и естествено картичката вече е наречена за нея.
И тъй като все още имам възможност, ще се включа и в предизвикателството на crazychallenge.blogspot, където това ще бъде вторият ми поздрав за тях като рожденици, също заради перличката ще я покажа при Картичкофуриите, където пък предизвикателството е зададено от "елшата" Гери и се надявам, че не нарушавам условията никъде - новонаправена е и предизвикателствата реално са в различни блогове :)
 Пожеланието този път е само отвътре на картичката, за съжаление пропуснах да го снимам.







4 коментара:

Пъстър свят каза...

Цвети, картичката за баба ти е много свежа и хубава!

Korneliya Haralanova каза...

Като видя цветя и се захласвам хи-хи, а това горе в ляво направо ми се наби в очите толкова е нежно и красиво. Чудесен подарък си направила за баба си!

~Gery~ каза...

Много е красива! :) За пръв път виждам такива цветя! Разкошни са:) Браво!:)

Благодаря ти за участието в предизвикателствата ан Елшите:)

Cvety каза...

Много благодаря за хубавите думи :)
И на мен цветята са ми слабост. Това отдолу го видях в една поредица с уроци направено от плат.. от кадифе мисля, горното, въпреки че заприлича на едно често срещано градинско цвете, чието име за съжаление не знам, е чиста импровизация.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...