неделя, 5 юни 2011 г.

Блонди пиле в две предизвикателства :)

Предизвикателствата по скеч са ми интересни заради възможността да видиш как участниците сътворяват толкова разнообразни картички по една и съща схема, а някои и по две картички, защото е нормално да ти хрумнат не една, а няколко комбинации :)
Аз засега се ограничавам с една и с нея ще участвам в още едно предизвикателство - това на The Crazy Challenge, където темата е Pets и където вече се появиха най-различни животинчета.
Скечът пък е на територията на момичетата от Двете елши.
Странното пиле, което се мъдри в центъра на картичката, на мен ми е доста симпатично. Наричам го така, защото не мога да го оприлича на нещо конкретно, а стана още по-странно и "блонди" след като го оцветих :) Печатчето е от този сайт. Перчемът и крилцата му са двойни и завити по краищата, и "на живо" е много готино. 
Показвам по няколко снимки само заради кофти качеството и не винаги реалните цветове, както и защото с некачествената снимка не могат да се видят добре детайлите само от един централен поглед...
Приятна и слънчева неделя!


 А това е скечът за предизвикателството :)

6 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Много сладурска картичка, а цветовата комбинация, която си използвала, е много сполучлива. Поздрави!

Neli каза...

Много сладко "блонди"! Чудесна картичка! Успех!

Kelly каза...

So sweet, thank you for entering at The Crazy Challenge this week

Miss Emerald каза...

Това е едно много странно, но и много сладко пиле! Картичката е много хубава! Поздравления и успех!

Cvety каза...

Радвам се, че ви е харесала.. малко ме притесняват този тип картички с оглед на все още малкото и в моите очи трудни за комбиниране консумативи, които съм си набавила досега, в сравнение с повечето картичкоправещи :)

And thank you all!

~Gery~ каза...

Много е шашаво това пиле :) Благодаря ти, че ме усмихна:) А картичката много му подхожда в тези весели оранжево лилави тонове. :)
Радвам се, че я включи в предизвикателството на Елшите:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...