петък, 10 юни 2011 г.

Изчистено и семпло

Като се замисля, семплите и изчистени картички или много ми харесват, или никак.. май така стоят нещата. Всеки си разбира "семпло и изчистено" по свой начин, но се надявам моят начин да хареса не само на мен :) 
Искаше ми се да направя поне още една картичка за хубавото предизвикателство на Ирена при Картичкофуриите, но вероятно ще участвам само с тази. А тя само изглежда накриво на снимката, но иначе си е нормална :)
И тъй като в петък вечер не ми се пише много, следват снимките - по-малко този път :)

Слънчеви и приятни почивни дни ви желая!


2 коментара:

Irena каза...

Много ми харесва цъфналото клонче (дръвче) което си направила. Чудесна картичка.
Благодаря ти, че взе участие в предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите!

Mihaela каза...

Very nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...