петък, 26 август 2011 г.

Цветя и завъртулки собствено производство :)

След поредните клипчета с уроци за различни хартиени цветя, които само пазя за "по-нататък", реших най-накрая да поизрязвам малко повече и да си направя, а не само да се възхищавам на чуждите. Реших също, че първите ми от тези два вида цветя изглеждат прилично за показване и без допълнително дистресване или добавяне на други акценти, и ето ги в днешната картичка. Всъщност първото "смачкано" цвете, което направих е червено, малко по-голямо и много по-красиво, и богато, но колкото по-малко по размер се налага да направиш, толкова по-трудно е да се оформи красиво и да бъде богато. Цветовете лилаво и розово не са типични за мен, но прецених, че са по-нежни и препратката към стила на тази чудна порта ще е по-сполучлива. Омекотих и зеленото на листата, а завъртулките добавих заради предизвикателството Цветя и/или завъртулки при Картичкофуриите, зададено от Ани. Използвала съм и друг път такива, но скоро не бях, а са толкова симпатични и допълващи. Надписът for you ми се повтаря доста често, но когато картичката е по-специфична и когато не знам предварително кой ще се обзаведе с нея, този надпис ми се струва достатъчно неангажиращ :)
Печата е от Graphics Fairy, където има ужасно красиви неща и цветя в този стил.

Приятни почивни дни и леки петъчни занимания ви желая!




10 коментара:

Ганима каза...

Цветята са станали страхотни :). Хареса ми и идеята за листенцата :).

bairozan каза...

Като вратата към "Тайната градина" е, но вече открита от децата и отворила за тях цялата си прелест!

Krissbal каза...

Прекрасна картичка, цветята са разкошни!

Valchen каза...

Цветята са просто уникални, много ми харесва и картинката!

Ani каза...

Цветята и заврънтулките са наистина красиви! Поздравления!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Цвети, цветята ти са станали чудесни! Поздравления!

Cvety каза...

Момичета, много ме радват коментарите ви, а аз все изоставам с разглеждането на вашите красоти.
BaiRozan - има една чудна интерпретация на вратата към Тайната градина, която е уникална - http://beautifulchaosart.blogspot.com/2011/04/blog-post_14.html

Благодаря ви!

Veselina каза...

Много красиви цветя, Цвети, много красива картичка!

Дани каза...

Прелестна!!! Всичко в картичката е перфектно!

Miss Emerald каза...

Справила си се страхотно с цветята, много са красиви! И заедно със заврънтулките придават много живот и свежест на портата! Поздравления!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...