четвъртък, 26 януари 2012 г.

2 картички за начало :)

Ха, добър ден!
Както написах вчера - редно е да започна най-накрая с показването, в случая в обратен ред - от последно направените картички.


Първата е съобразена със симпатията на една дама към черния цвят. Не сложих друг цвят, освен бежовите нюанси, за да не засенчи идеята за черното. Вълнообразната лента не е плат, както може да се заблуди човек от снимките, а е най-обикновена креп хартия, не от най-разтегливите, каквито са по-качествените тишу хартии. Печатът с надписа е подарък от bairozan и го използвах за пръв път, същото важи и за ъгловия пънч от магазинчето на Двете елши.
Разбира се, по-готина е от на снимките и много си я харесвам. Нарекла съм я за показване на две места - едното в забавлятелство Трето Рожден ден, празнувам аз..., част от Мър-Мяу предизвикателствата. Факт е, че надписът не е с честитка за рожден ден, но реших, че е идеален и за такъв повод, и смятам занапред да разчупвам картичките с различни надписи, без значение от поводът, а пък конкретните пожелания - вътре. Случаят е такъв :) Тук ще пожелая и на Злати да има едни много истински приятели, и истински преживявания с любими хора, здраве и любов!
Второто показване ще е при Щурото предизвикателство, където тази седмица темата е Винтидж :)





А сега за един специален рожден ден - този на розовия блог, както го запомних при първото ми попадане там - блогът Картичкофурии. Едно наистина уникално, уютно местенце, където се спираме за поредното предизвикателство, за виртуално запознанство с някоя от иначе уж познатите ни картичкофурии или за ценно уроче по майсторене :)
Пожеланията разбира се, са за момичета, които основно се грижат за чара на Картичкофурии, освен гостуващите фурии - Деси и Мариана. От здраве, от щастливи преживявания с приятели, от мнооого свободно време са себе си и за любимите хора, и от любов, разбира се, да не се отървете!

Ето я и моята картичка за вас




Лека вечер, момичета!


12 коментара:

vilini каза...

Страхотно "черно" ти се е получело.
Много е шик.

Miss Emerald каза...

Цвети, картичките са много хубави! Тази за Картичкофуриите ми хареса със скъсаните хартии и ако щеш вярвай, но първоначално мислех да направя нещо подобно. Впоследствие ред неща промениха дизайна на моята. Другата пък е просто зашеметяваща! Прекрасно си подбрала всичко и черното хем преобладава, хем не е мрачна! Супер!
И ако не си се върнала на моята публикация, ще използвам да ти кажа, че да, всичко направих с дистрес мастилата, които са голямата ми любов в картичкоправенето!

Nelly's handmade каза...

Цвети, прелестни са и двете картички... много ми харесват... и хартиите и дантелите и цветята... всичко :о)

Esi каза...

Цвети и двете картички са много хубави, но втората направо ми легна на сърцето. Поздравления!

Маги каза...

Много са нежни и двете. Не знам дали заради дантеленото цвете или класиката в цветовете, но първата ме заплени много.

Valchen каза...

Чудесни и много стилни картички! Много ми харесват всички детайли, като и на мен първата много ми допадна!

bairozan каза...

Тази ажурна картичка навява мисли за дълги рокли, свещи и проблясване на бижута - много ми харесва, сигурна съм, че дамата ще я оцени и ти благодаря от нейно име :) Към тази съм пристрастна, но и другата е очароваща с комбинацията от цветове и стилове, а хартиените ти цветя винаги са изпипани!

bejko каза...

Много интересни и невероятно изпълнени картички!Всяка по своему леко романтична и същевремено много арт!

skylife каза...

И двете картички са много интересни и нестандартни. Текста на първата много ми харесва!

AdoraBella каза...

И двете картички са страхотни! Харесва ми дизайнерската хартия, която си използвала за първата картичка. А цветята и на двете са великолепни
Hugs
- Мария

Картичкофурии каза...

Чудесни картички! много красиви и оригинални.
Благодарим ти, че ни поздрави за нашият рожден ден!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Много оригинални и красиви, с прекрасни детайли - измислени и реализирани перфектно, както само ти си можеш! Не мога да кажа коя от двете ми харесва повече- и двете са разкошни- всяка със собствен чар. Първата е някак..по-тежкарска, по-...дарк..Втората е по-нежна и по-чиста..Но и двете са очарователни!
А цветята ти са просто уникални!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...