вторник, 31 януари 2012 г.

Зимата може да бъде уютна и навън


Ами да, според мен зимата си е уютна отвсякъде, въпрос на нагласа :) Е, точно тези няколко дни сега, не ги коментираме...

От мисълта за картичка по темата се бях отказала, докато не видях печатчето на Е.Dulemba - толкова ми хареса, че.. прекалих май с украсяването. Заради натруфената картинка собственоръчно огънатата ми шейна (то си личи), трябваше да е семпла. Много си я харесвам, въпреки че има какво още да се желае. Интересният шев около фона, който май никъде не е на фокус :( , го използвам за пръв път, а другият шев на хребетите нарочно не е с един цвят - долният конец е бежов като хартията... просто експеримент :) Двете хълмчета са в различни повърхности, а печатчето - съвсем е повдигнато и над тях, само малко не личи от снимките. Цветовете са почти толкова ярки, а синьото от фона е по-нежно, не така "обсебващо". Мисля, че няма да оставя картичката със стойката отзад, а ще я направя да се закачва на стена.

И да знаете - не че не ме топлят готините ви коментари, но съм от хората, които не биха се засегнали и от някоя градивна вметка... то когато нещо е накриво, например, се вижда, но понякога цветовата комбинация или натруфеността,  или "не балансираната" структура на картичката, биха могли да са обект на коментар :)

Естествено, кортичката отива в предизвикателството на Двете елши - Уютна зима.

Благодаря, че се отбихте!  Желая ви топли и уютни преживявания в мразовитите дни!


11 коментара:

Силва каза...

Много слънчева и кокетна картичка! Харесва ми:)Поздрави!

dani's cards каза...

Обожавам шити картички,но идеята ти за шейната много ме впечатли!;-)
А колкото до критиката-всеки има различно виждане за красота;-)

Nelly's handmade каза...

Страхотна картичка... мнго готина шейничка си измайсторила... всичко много ми харесва! Много ти благодаря, че се включи в новото предизвикателство на Двете Елши :о)

vilini каза...

Абе Цвети, как успя да я сгънеш тази шейничка? И шевовете са супер.
Ще чакам скоро да покажеш и нещо ушито от плат.

Miss Emerald каза...

С тази шейна ми взе акъла, момиче! Уникална е просто! И с тези звънчета! Майсторка си, да знаеш! И всичко останало, което си направила много, много ми хареса! Браво!

bejko каза...

Ами то градивна гритика хубаво но може ли човек да критикува неща които са толкова добри.

Katya Kovacheva каза...

ОСтанах без думи - изумителна е! Тази зачервила бузките девойка, ми напомня за руските картички от едно време и ми става толкова мило:)

Mila каза...

Цвети, много зимна и едновременно много слънчева :) А идеята с шейната е страхотна :)

bairozan каза...

Много е сладка тази зимна феичка, ефирната снежинка много ми харесва, а и това, че всеки момент можеш да поднесеш изненада с използването на нетипични материали, ама шейната чудесно се вписва в картинката!

Borqna каза...

Браво! Поздравявам те! Чудесна е!

Cvety каза...

Благодаря ви! Радвам се, че отново успях да предизвикам интереса ви с нещо ново и различно :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...