петък, 9 декември 2011 г.

Без картичка... само едно голямо Благодаря!

 
Привет, момичета!
С такова темпо творите красивите си и идейни картички, и проекти, че няма насмогване, ако като мен пропускате по седмица - две с майсторене и разглеждане в блогпространството.
Въпреки, че изоставам и нямам нищо за показване, мисля, че е редно да благодаря на трите дами (ако не съм изпуснала някого), които ме отличиха с блог-наградка. Това са Beakris, Краси и Димитринка. Много се радвам и се гордея, защото вашите блогове също са едни от редовно посещаваните от мен, дори и със задна дата :), посещавани не просто така, а с голямо удоволствие.

Съжалявам, че вълната с тази наградка мина, но не съм сигурна, че и да бях се включила навреме, щях да я продължа както направих предния път, когато още откривах повечето български блогове, също така бяха по-малко като че ли и можех да откроя част от тях. Сега, мисля че ми е невъзможно и съжалявам, че не мога да отвърна със същото. Та всички сте толкова различни като стил, идеи, техники.. от всеки може да почерпиш вдъхновение, вярно - от едни по-малко, от други повече. Определено има местенца където абсолютно всяко нещо ме впечатлява и усмихва, при други - не всяко, но няма как да спазя бройката с всички тези блогове в лявата ми лента :) Да, звучи като клише, като измъкване.. но така го чувствам в момента. Знаете, че когато съм на линия, оставям коментари, а те никога не са случайни. Дори понякога нарочно пропускам, за да не изглежда като.. "дежурно" изказване.
Относно нещата за мен - ето тук, в предишната такава публикация, може да прочетете повече, като отново казвам, че споменатите тогава блогове далеч не изчерпват моя "усмихнат" списък сега.

Поздрави и приятни почивни дни!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...