сряда, 28 декември 2011 г.

Два дни по-късно - Честита Коледа, дами!

Честита Коледа и от мен на всички, които твориха толкова много тези дни! Честита на всички, които по-скоро са били в движение и по-малко са творили като мен. Честита на всички, които успяха навреме да оставят своите честитки и пожелания в блоговете си, и разбира се, на Лара, Ани и Щурчо, които наминаха тук за да ме поздравят!
Желая ви от сърце здраве и любов, и непременно достатъчно време за любимите хора и занимания!
Ще покажа в 2-3 публикации малкото неща, които направих от иначе големия предварителен списък. В момента работя по още 2 проекта с подаръци, които са от по няколко броя, нооо те ще се появят тук вероятно през новата година :)
Представям ви първите ми филцови изпълнения – къщичка за кръщелницата ми, цвете и звездичка за племенниците ми (звездичката е пълно плагиатство от моя страна), бяла обемна звезда за bairozan – колежка във фирмата и както се вижда не само във фирмата :) Белият мечок пък е за любимия човек, който вчера имаше рожден ден. Мечокът, както и обемната звезда са доста по готини на живо, на мечока бялото между попълненото с черни конци не се набива така на очи, той е двустранен, не съм го измислила като форма, но не е и същият като оригинала, идеята за одеялцето (без украсата по него) взаимствах от друга попаднала ми снимка. Дълъг е около 20 см.
Къщичката е по-дребна – височината и мисля, че беше 11 см. Моделчето също е сбор от вече видяни на други места форми  и елементи. Нещо не разбрах как да я напълня така, че хем да няма вдлъбнатини, които всъщност лесно се оправят с притискане и наместване, хем да не се издува мекият филц от прекалено многото вата :( 
Тъй като цветенцето и синята звездичка не са тематични коледно-новогодишни украси, ще покажа само останалите три неща на тези места -
- коледният конкурс на Двете елши
- блогът Мър-мяу и забавлятелство Второ - Коледа, та дрънка
- хоби-предизвикателство №2 за коледна украса на hobbychallenges и Щурчо
- а белият мечок, ако го приемат - в предизвикателството на тема Мечки при crazychallenge


 
  











Съжалявам за лошите снимки и фоновете.

Желая ви топла и приятна сряда вечер!

13 коментара:

Mihaela каза...

All those are so sweet!!!
Happy New Year!

Deni каза...

Цвети, много красиви неща си сътворила! Весели празници и от мен!

dani's cards каза...

Бялата звезда ми стана фаворит!
Страхотни неща си направила!
Поздравления за отделеното време и идеята!
Весели празници и от мен!

Unknown каза...

Страхотни неща си сътворила :) Браво!
Весело посрещане на новата година :) Много здраве и късмет!

Маги каза...

Страхотни са! Весело посрещане на НГ!:)

Miss Emerald каза...

Честита Коледа и на теб, Цвети! Прекрасни, прекрасни неща си направила! На мен пък къщичката ми е фаворит, много е сладка! Весело посрещане на Нова Година!

kenli каза...

Пожелавам ти една по-щастлива,
весела и изпълнена с обич и успехи Нова година!
Красиви и гушкави нещица си сътворила, Цвети! Много ми допадат, особено къщичката..., като от приказката " Хензел и Гретел".... Иде ти да я изядеш - хихихихи! Поздрави и усмивки от мен!

bairozan каза...

Чудесни са ти филцовите неща - при това, ти започна от къщичката, а тя е проект за напреднали! А звездата сякаш беше правена за моята елха - веднага си намери мястото, а и тази "препратка" с розичката :) Но на мечока му личи, че е правен с любов - има характерна муцунка, всяко бодче е изпипано и цветовете на допълнителните елементи са толкова свежи...

skylife каза...

Ох, много са хубави всичките неща! Къщичката е жестока, а като любител на мечки - мечо е сууупер!

Само искам да кажа, че за съжаление тези неща не отговарят на едно от условията на Забавлятелството, а именно - да са хартиени.

Все пак се надявам скоро да се включиш с хартиено произведение, което съм сигурна, че ще е поне толкова хубаво, колкото са тези.

Весели празници!

Katya Kovacheva каза...

Много красиви неща си сътворила, всичко е изпълнено с любов! Къщичката веднага ми стана любима :)
Пожелавам ти добро настроение и емоции и през новата година още много красоти!

BEARKIS каза...

Честити празници,Цвети!!!Хубави,носещи топлина и празничност, неща си натворила!!!п

Cvety каза...

Много, много ви благодаря за милите думи и пожелания!
Здраве, топлина и уют в сърцето, и душата желая на всички ви!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Цветииииии, какви разкошнотии само си натворила. Имало си значи причина за липсата ти..Толкова много любов прозира през всеки бод на филцовите ти неща..Прелестни са!
Къщичката е уникална- съвсем като от приказките и..наистина наподобавя коледните меденки..- ще чакаме уроче за нея :)
Мечо е толкова чист, бял и в същото време изпълнен с любов и нежност- страхотно излъчване има, а тези снежинки, които са се посипали по топлото му наметалче са мммммм...страхотна хрумка!
Бялата звезда е много нежна и с това червено цветче е супер!
Филцовото ти цвете е прекрасно- съвсем като твой подпис :)
Синята звезда също е прекрасна- съвсем Коледна е..
Сигурна съм,че новите притежатели на тези красоти са останали очаровани от вниманието към всеки детайл, и начина по който си ги изпипала с много любов и сърце.
Пожелавам ти много любов и топлина през цялата следваща година, за да те вдъхновяват да продължаваш да твориш красота и да е споделяш с любимите си хора и приятелите.
Весели празници!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...