понеделник, 6 февруари 2012 г.

Шаби шик с валентински привкус

Здравейте, момичета!
Отново отбелязях няколко дни пауза в блогпространството. Признавам си обаче, че през цялото време ме занимаваше мисълта за шаби-шик предизвикателството на Тони. Исках някой специален печат или картинка конкретно от едно местенце, което съм споменавала и друг път - Graphics Fairy. Както се вижда - намерих си и дори ми останаха :)


Знам, че този стил не е по вкуса на всеки, не толкова заради цветовете или нещо друго, а заради натруфеността му. Аз също не бих правила всеки ден такива картички, но иначе ги харесвам - в чуждестранните блогове имат много последователи и когато са добре намислени, натруфеността им отива. Постарах се да изпълня това отличително за стила качество, то се вижда :) Също така - много цветя, щампи, пастелните цветове... но и малко по-тъмно за баланс - поне така го усещах аз. Все пак не всичко е било розово и прасковено. Тук да вмъкна, на снимките се виждат не съвсем реалните цветове, синьото е по-светло и интересно като тоналност.
Не знам - може и да съм се престарала под влияниято на многото разглеждани във времето подобни проекти... на мен ми харесва, на вас - ще разбера скоро :)

Разбира се, избрах централната картинка не случайно, а съобразявайки се с идващия празник на влюбените и с още няколко предизвикателства на любовна тематика :) Това са:

Февруарското предизвикателство на Двете елши - Месецът на Любовта
Забавлятелство Четвърто - Любов ли бе да я опишеш, част от Мър-Мяу забавлятелствата
Авторското предизвикателство на Valchen - Вино и Любов в блога на Краси hobbychallenges - представете си епохата на шаби-шик-а без вино... както и всяка друга епоха де :)
Игра 33 - Цвета на Любовта на Arty mark, където по най-различни причини все пропускам предизвикателствата и в случая по темата искам да кажа, че за мен Любовта няма конкретен цвят, но определено е цветна, може да се мени - според състоянието на влюбените и етапа на връзката им, после пак да се връща в предишни цветове, или постоянно да прелива... но винаги е цветна :)

Тази наречена и за валентинка картичка си мисля, че не върви да се подари на мъж, но обратното - от мъж на дамата на сърцето му - би била чудесна изненада :)

Желая ви лека, уютна и спокойна вечер!





11 коментара:

Соня каза...

Зашеметяваща шаби шик картичка.Мнооого ме впечатли.Комбинацията на цветовете и това диванче-просто красота.

Valchen каза...

Леле, каква великолепна шик картичка - цветовете са много живи, картинката е чудесна, а дантелата много добре залепва на картичката!

Miss Emerald каза...

Цвети, твоята картичка ме пренесе във времето на Мария Антоанета! И за това допринасят не само великолепните картинки, които си избрала, но и цялостната й визия! Цветята, които си направила са много красиви! Изпипала си я до последния детайл!
Много се радвам, че успя да се присъединиш към празненството и да се включиш в моето Предизвикателство №1!

Donika каза...

УУУУАааауууу! Пера, камъни и дантели, ама разбира се страхотна е.Радвамс е ,че не пропусна и този път играта, а се включваш така впечатляващо. ПОжелавам те все така ярка и цветна любов!Благодаря ти!

bairozan каза...

Цвети, чудна е, много романтичен печат и с много пипнати детайли, които нашепват за любов - цветята, перото, диванчето за двама (love seat :)), сърчицето от тел (!)...

Силва каза...

Великолепна е, Цвети! Разкош!!! Много ми харесва:)

Ariadna каза...

Харесва ми това разточителство на кралския двор :). Заповядай да получиш наградка то мен! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Цвети..уникална е просто! идеята много ме грабна, а реализацията е просто перфектна!Много релефна , жива картичка..Сякаш ей сега ще се раздвижи картинката..Впечатлена съм от всеки един детайл, който си е точно на мястото. Много, много ми харесва твоята картичка!
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №6 "Вино и любов" зададено от Valchen.

Cvety каза...

Радвам се, че ви харесва, защото знам, че е по всеки вкус :)

Creative каза...

Получило се е интересно съчетание на цветове и елементи!
Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

Bo каза...

Много е готина и шик! Всичките й елементи са си на място, а дантелата е приказна!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...