четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Картичка за рожден ден.. моят рожден ден :)

Здравейте момичета, дами и мадами!

Днес ще ви покажа картичка не от мен, а за мен и не от кого да е, а от Него - любимия мъж :)
Затова и картичката прилича на валентинка, но всъщност е за рождения ми ден - да, точно днес пораствам още малко... по много не е интересно :)

 Освен картичката, другата крафт-изненада, с която искам да се похваля, е един страхотен печат от Двете елши, който нямам търпение да използвам и то по точно определен начин :)
Картичката е раздвижена - мечето е "повдигнато" от сърцето с двойно лепещо, така са раделени и двете сърца. Голямо изрязване е паднало :) Краищата на всички части са разръфани, но по-плахо и не личи, а отзад има надпис, оформен с бордюрен пънч.
Сърцето си го свалих аз от споделен линк тези дни в картичкофурийската ни страничка във Фейсбук - това е сайта, но в него има други сетове, а този със сърцето в момента може да се свали само през фейсбук. Та сърцето тайно от мен е било отпечатано, а мечето не открихме откъде е точно, защото има на доста места подобни картинки.

И така - похвалих се с този жест, с другите няма да ви занимавам :)

Лека вечер и до скоро!


18 коментара:

Deni каза...

Цвети, първо честит Рожден дан- да си много здрава, щастлива и винаги търсеща красота! Поздравления и за съпруга ти за чудесната изненада, която ти е поднесъл! Весел празник ти желая!

Miss Emerald каза...

Цвети, честит рожден ден още веднъж! Еееех, каква изненадаааа! Супер! Да поздравиш специално любимия ти мъж за идеята и положения труд!

Силва каза...

Честит рожден ден, Цвети! Пожелавам ти един прекрасен празник и мъжа до теб да продължава да те радва!

Neli каза...

Честит рожден ден, Цвети! Да си жива, здрава и много щастлива! Все хубави изненади и подаръци да получаваш!

Nelly's handmade каза...

Честит Рожден Ден ти желая, Цвети! :))) Много здраве, щастие, късмет, любов и всичко най-хубаво ти желая! Прекрасна картичка е направил твоята половинка! МНого мил жест! :)

Maria Tchotcheva каза...

Честит Рожедн ден и от мен, Цвети! Бъди здрава, обичана и щастлива! И вес такива изненади да ти правят!!

Соня каза...

Честит празник!Желая ти много здраве,щастие,нестихващо вдъхновение и много осъществени мечти.А картичката е наистина много мила изненада.

Petrа каза...

Ч.Р.Д., Цвети! Каквото и да ти пожелавам, мисля, че си имаш най-важното - любовта на един мъж! Страхотен подарък! Завиждам ти(добронамерено) ! ;)

Donika каза...

Лееллееее колко хубаво, ама този твоя мъж голям сладур! Направво да ни размечтае и да почнем да си представяме как мъжете на всичкини почват да правят картички. Супер изненада. Възхитена съм а за теб Цвети- да си жива и здрава , много творящя и искряща от цастие и любов!

Valchen каза...

Честит рожден ден и от мен, Цвети! Наистина прекрасен подарък си получила - имам предвид самия жест, вложените усилия, а и печата - толкова е хубаво някой да те изненада с нещо, което наистина ще ти донесе удоволствие!

bairozan каза...

Това с картичката наистина ме разби - толкова е мило! Желая ти щастие!

krechi каза...

Честит Рожден ден, Цвети! Да си жива и здрава, все така обичана и желана! Още много красиви проекти да реализираш!

vilini каза...

Както винаги съм закъсняла.Жива и здрава да си. Още дълги години да ни радваш с красивия си талант.

Маги каза...

С малко закъснение честит рожден ден, Цвети!Бъди здрава, щастлива и обичана! Страхотна и много мила изненада ти е направил твоя любим. Браво на него! :)

Veselina каза...

С малко закъснение, честит рожден ден и от мен, Цвети!Пожелавам ти да си винаги така обичана и много щастлива! Поздравления за автора на картичката- много е мила и сладка, страхотен жест!

- каза...

И от мен, макар и на патерица: Честит рожден ден! Здраве, пълна с обич душа и много усмивки ти желая!И поздравления за съпруга ти, за чудесния подарък, който ти е подготвил!:)

Cvety каза...

Благодаря, благодаря! И за пожеланията, и за поздравите :) Много сте мили!

А линкчето със сърцето вече е добавено в публикацията :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Цвети, с много голямо закъснение- честит рожден ден и от мен!
Много страхотна изненада и..чудесен подарък..Поздравления и за съпруга!
Да си здрава, щастлива и все така обичана!Краси

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...