вторник, 28 февруари 2012 г.

Двулицев книгоразделител - според настроението и четивото

Привет, привет, момичета!

Крайно време е да покажа и моето книгоразделителче, не мога да си позволя да изпусна последната част от предизвикателството на Тони по повод първата и блого-годинка. Забавлявах се и се радвам, че успях да се включа във всички части, много ми хареса концепцията като цяло, както и отделните теми, и също като другите момичета съм благодарна, че имах мотива и възможността да сътворя всички тези толкова различни неща. Тони, надявам се и при теб усещането да е така пълноценно :)

За първия ми книгоразделител имах друга идея, но ми трябваше повече време да я осъществя, затова визията е по-опростена, но пък го направих с две лица - по-лежерното и спокойно зелено, и по-напрегнатото, адреналиново, защо не и страстно, червено... според книгата или според настроението. Използвах акрилна боя за краищата на листенцата, за да се открояват едно от друго, нооо... би се виждало по-добре на по-добри снимки.

Ще го покажа и при момичетата от Щурото предизвикателство, където тази седмица Всичко се брои :)

Приятна и уютна делнична вечер!






8 коментара:

Valchen каза...

Чудесен книгоразделител, идеята ти за 2 лица е страхотна!

Силва каза...

Много добра идея! Чудесен разделител си направила!Поздравления!

bairozan каза...

И на мен ми харесва идеята за разделител според книгата и за двата контраста, които си избрала! Все повече се убеждавам, че трябва и да четем "елегантно"! Впрочем, и книгата ми харесва :)

Miss Emerald каза...

Цвети, ама много готина идея с двете лица! Които са много красиви и споко, листенцата се виждат! Много ми хареса да си го обръщаш дали според книгата, дали според настроението!
Благодаря ти, че се включи и в Предизвикателство №4!
Честно казано, след като го зададох, разбрах защо всъщност не съм си направила книгоразделител за мен! Ми то с моите настроения и виждания, как да направя само един? Така че от мен очаквайте още за лично ползване!
За мен също бе изключително приятно, че откликнахте на поканата ми за празненство и че се включихте с толкова много красиви проекти! Утре обаче д..е да ми е яко! Сред толкова красота как да избера само четири?

Deni каза...

И на мен много ми харесва идеята за разделител според книгата и по-скоро според настроението! Чудесно изпълнение!

Neli каза...

Страхотна идея! Много ми харесва! Поздрави!

Donika каза...

Цвети страхотен е книгоразделителя, а и атласа е прекрасно четиво. Много ми харесва идеята и изпълнението ти.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Цвети, идеята за двулицев книгоразделител е чудесна! И аз обичам да ми е различно според настроението и..макар до сега да не бях правила книгоразделители, тепърва доста ще натворя :)
Твоя е страхотен..и хартиите, които си ползвала много ми харесват..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...